Oficina Virtual - Alquiler de despachos y coworking para empresas - cenema
En Cenema Mataró puedes alquilar Despachos, compartir un Co-working o disfrutar de nuestras completas salas para eventos o reuniones. Infórmate sobre nuestras ventajas para empresas. ¡Infórmate!
alquiler despachos, alquiler despachos mataro, alquiler despachos maresme, coworking mataro, despachos mataro,
17869
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17869,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
Direcció comercial, social i/o fiscal de la seva empresa

Li permet separar el seu lloc de residència de la ubicació de la seva empresa encara que treballi des de casa i així evitar visites inesperades de clients i/o proveïdors al seu domicili.

Imatge més professional

Els seus clients podran venir a veure-li o deixar missatges o documentació a les nostres oficines, on una recepcionista els atendrà de forma professional segons les seves instruccions.

La nostra exigència

La primera impressió és important i això és alguna cosa que en Cenema tenim com alguna cosa prioritari quan rebem clients dels nostres usuaris.

Obtenir flexibilitat

Se sent incapaç d'absentar-se per temor a perdre alguna trucada important? Amb la nostra oficina virtual a Mataró, pot desplaçar-se i fins i tot prendre algun temps lliure, amb la tranquil·litat que ningú ho notarà.

Serveis

El seu recepcionista en Cenema atendrà les seves trucades, recollirà els seus missatges i rebrà les seves visites.

Expandir-se a nous mercats

És una excel·lent forma de projectar presència mentre es prepara per establir les seves instal·lacions físiques en una regió.

OFICINA VIRTUAL DES DE 45€/MES+IVA

La nostra exigència: La millor primera impressió – Oficina virtual a Mataró

OFICINA VIRTUAL BÀSICA

  • Domiciliació fiscal i comercial.
  • Ús de les nostres dades postals en les seves targetes, pàgina web, etc.
  • Servei de recollida de correspondència i paqueteria d’acord amb les seves instruccions.
  • Codi d’accés i configuració de l’equip multifunció: al centre podrà imprimir, fotocopiar, escanejar… (pagament per ús)

OFICINA VIRTUAL PLUS

Totes les prestacions de l’Oficina Virtual Bàsica i a més:

  • 4 hores de sala o despatx al mes.
  • Atenció telefònica personalitzada.
    • Nº exclusiu i atenció telefònica personalitzada de 9:00 a 19:00 hores de dilluns a divendres i de 10:00 a 14:00 els dissabtes. Possibilitat de portar el seu nombre actual.
    • Avís i notificació de trucades segons les instruccions del client.

OFICINA VIRTUAL PREMIUM

Totes les prestacions de l’Oficina Virtual Plus amb les següents modificacions:

  • 8 hores de sala o despatx al mes.

OFICINA VIRTUAL

COMODITAT

ELS NOSTRES CLIENTS

Contacta amb nosaltres i aclarim les teves consultes.