Sales d'Actes - Alquiler de despachos y coworking para empresas - cenema
En Cenema Mataró puedes alquilar Despachos, compartir un Co-working o disfrutar de nuestras completas salas para eventos o reuniones. Infórmate sobre nuestras ventajas para empresas. ¡Infórmate!
alquiler despachos, alquiler despachos mataro, alquiler despachos maresme, coworking mataro, despachos mataro,
17887
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17887,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
SERVEIS

A més dels serveis inclosos en el lloguer de Sala de Formació i Conferències, en Cenema trobarà un ampli ventall de serveis disponibles com ara càtering, coffee break, impressió o enquadernació de documents, entre d'altres.

HORARIS

En Cenema podrà llogar una sala d'Actes i Conferències dins d'un ampli horari. Indiqui'ns les seves necessitats i l'informarem sense compromís.

INSTAL·LACIONS

En organitzar una conferència o esdeveniment en Cenema, comptarà amb tota l'equipació necessària: Projector, pantalla, so impecable, micròfon, personal de recepció, connexió Wifi, pissarra, etc.

MOBILIARI

El nostre personal de recepció estarà a la seva disposició per oferir-li suport logístic, control d'assistència i recepció dels seus clients o visites.

TECNOLOGIA

Les nostres sales de Formació i Conferències estan equipades amb la millor tecnologia: projector i pantalla amb imatge i so d'alta qualitat, wifi, micròfons etc. Podrà projectar per cable o bé directament des del seu Iphone

FLEXIBILITAT

Llogui la seva sala de Formació o Conferències pel temps que necessiti, des de 1 hora fins jornades completes. A més, en Cenema li oferim un període de cancel·lació molt ampli perquè no es preocupi per imprevistos o anul·lacions.

Sales d’actes a Mataró amb capacitat per 56/p

Oferim lloguer de sala d’actes a Mataró per hores, mitja jornada o jornada completa.

SERVEIS INCLOSOS

  • Internet
  • Projector i pantalla
  • Climatització Fred/ Calor
  • Flipchart
  • Personal de Recepció

SERVEIS DISPONIBLES

  • Videoconferència
  • Servei d’aigüa i café
  • Catering i coffee break
  • Aparcament al edifici
  • Copisteria: fotocòpies, impressions, escàner i enquadernacions

TARIFES

Els nostres preus són flexibles i s’adapten a les necessitats de cada client. Des de 25 €. Consulta condicions segons nombre d’assistents, horari, etc ..

SALES DE FORMACIÓ

Comoditat i Flexibilitat

ELS NOSTRES CLIENTS

Contacta amb nosaltres i aclarim les teves consultes