Sales de Reunió - Alquiler de despachos y coworking para empresas - cenema
En Cenema Mataró puedes alquilar Despachos, compartir un Co-working o disfrutar de nuestras completas salas para eventos o reuniones. Infórmate sobre nuestras ventajas para empresas. ¡Infórmate!
alquiler despachos, alquiler despachos mataro, alquiler despachos maresme, coworking mataro, despachos mataro,
17900
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17900,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
SERVEIS

Llogant una sala de juntes a Cenema Espai Mataró, disposarà d'un ampli ventall de serveis perquè l'esdeveniment sigui tot un èxit: organització de càterings o cafès, impressió i enquadernació de documents, fotocòpies o serveis administratius.

HORARIS

L'horari d'atenció al client del nostre Centre de Negocis és de dilluns a divendres de 9 a 19 h sense interrupcions, i els dissabtes de 10 a 14 h. No obstant això, els nostres clients disposen d'accés 24h / 7 dies a la setmana (segons contracte).

INSTAL·LACIONS

Les nostres sales de juntes estan equipades amb tecnologia de gran qualitat per dur a terme qualsevol reunió de negoci: Wifi, projector, pantalla, televisió, Flipchart o pissarra.

MOBILIARI

Les sales de reunions de Cenema Espai Mataró disposen d'un mobiliari còmode i funcional, per oferir un clima agradable i professional als nostres i als vostres clients.

RECEPCIONISTES BILINGÜES

El nostre personal de recepció estarà disposat a assistir tècnicament i administrativament en qüestions que pugui necessitar: per exemple, connectar els equips, atenció als assistents, realitzar impressions, fotocòpies o enquadernacions, etc.

FLEXIBILITAT

Podreu llogar les nostres sales de reunió i juntes per hores, mitja jornada, jornada completa o setmanalment, segons les seves necessitats.

SALES DE REUNIÓ A MATARÓ DES DE 15€/HORA+IVA

Al nostre centre de negocis CENEMA posem a la disposició d’empreses i professionals nostres espectaculars sales de reunions, formació i conferències.

SERVEIS

  • Servicio de Agua i café
  • Catering
  • Coffee break
  • Personal de Recepció
  • Pàrquing a l’edifici
  • Impressions i fotocòpies
  • Enquadernacions

EQUIPAMENT SALES

  • Climatització fred i calor
  • Flipchart
  • Pissarra
  • Connexió Wifi de alta velocitat
  • Projector
  • Pantalla
  • Televisió
  • Videoconferència

TARIFES I PACKS

  • Preu per hora 15€
  • Mitja Jornada 50 €
  • Jornada Completa 75 €
  • PACK 10 hores € 125

Preus sense IVA

ELS NOSTRES CLIENTS

Contacta amb nosaltres i aclarim les teves consultes